|
Індекс навантаження
|
160
|
|
Індекс швидкості
|
K
|
|
Бренд
|
Bridgestone
|
|
Модель
|
MTV1
|
|
Профіль висота
|
65
|
|
Радіус R
|
22.5
|
|
Самозаклеювання
|
-
|
|
Сезон
|
Всесезоннаяя
|
|
ТипТЗ
|
Причіпна вантажна шина
|
|
Шип
|
-
|
Bridgestone — глобальний японський виробник преміум-класу, що з 1931 року створює інноваційні рішення для комерційного транспорту. Компанія інвестує у наукові центри Європи та Японії, впроваджуючи компаунди нового покоління, цифрові сервіси моніторингу та ретредингові програми. Вантажна гума Bridgestone проєктується з прицілом на максимальний пробіг, стабільність у дощ і можливість багаторазового відновлення протектора.
Симетричний rib-малюнок з п’ятьма рівномірно розташованими поздовжніми канавками формує стабільний контактний пояс по всій ширині. Центральні ребра мають підвищену жорсткість для прямолінійної курсової стійкості, а плечові зони виконані з оптимізованим кроком блоків для зменшення пилкоподібного зносу. Поперечні мікроканали в ребрах разом з відкритішими плечима формують ефективні водовідвідні траєкторії, що скорочують ризик аквапланування напівпричепа. Кромки зчеплення орієнтовані так, щоб формувати надійне гальмування без підсковзувань, а розподіл тиску в плямі контакту вирівнює зношування по всій ширині бігової доріжки.
Крок канавок налаштований для самоочищення від дрібного щебеню: камневиштовхувачі у дні жолобків перешкоджають утворенню пробоїн від закам’яніння та зменшують ризик вторинних порізів. На твердому покритті шина демонструє тиху роботу без паразитних вібрацій; на вологому асфальті вузькі поперечні прорізи покращують мікронасічку, що підсилює зачеп під час гальмування. Для цієї моделі взаємозамінні розміри в радіальному виконанні: 385/65 r22.5, 385/55 r22.5; діагональних альтернатив у цьому класі для сучасних магістральних причепів не застосовують.
Каркас шини виконаний на основі сталевого корду з високою щільністю ниток, що додає опірність втомі матеріалу під постійними статичними та динамічними навантаженнями. Багатошаровий брекер рівномірно підтримує протектор і гасить ударні імпульси від нерівностей, знижуючи ризик локальних деформацій каркаса. Бортові кільця посилені суцільною сталевою дротовою основою та підтримувальним наповнювачем для надійної фіксації на диску й стійкості при зміні радіального навантаження. Боковини мають ударозахисні зони зі збільшеною товщиною гумового шару у найвразливіших місцях, що оберігає від порізів на стиках і бордюрах.
Тепловідведення реалізовано за рахунок низькогістерезисного компаунду та геометрії профілю, яка мінімізує внутрішні втрати на деформацію. Такий підхід зменшує робочу температуру під час тривалих перегонів, зберігає пружні властивості гуми і подовжує життя каркаса, готуючи його до подальшого ретредингу.
Список техніки:
У порівнянні з конкурентами:
Каркас MTV1 сконструйований з акцентом на ресурс: щільний сталевий корд зменшує розповзання ниток після ударних навантажень; боковини мають підсилені зони для роботи під кутовими навантаженнями на маневрах; протектор rib-типу з п’ятьма канавками забезпечує розподіл тиску, що стримує хвилеподібний знос — те, з чим часто стикаються м’якіші суміші конкурентів у міському циклі.
Каркас сформований зі сталевого корду з високою міцністю на розрив; брекерна система розподіляє навантаження по площі, приглушує удари й стабілізує протектор. Боковини мають еластично-жорстку конфігурацію: зберігають форму під поперечними навантаженнями, але не передають зайву вібрацію на кузов. Протекторна частина спирається на рівний брекерний стіл, що сприяє рівномірному зносу навіть за частих маневрів у місті.
Підтримуйте тиск відповідно до таблиць Bridgestone для 385/65 r22.5: для індексу 160 при максимальному завантаженні типові значення сягають 900 кПа. Для часткових навантажень допустиме зниження тиску за офіційними кривими навантаження-тиск; недокачування спричиняє перегрів і прискорений знос плечей. Регулярно перевіряйте геометрію причепа та сходження осей: неправильна розвал-сходження провокує клиноподібний знос та пилкоподібність. Рекомендується перестановка шин на осі причепа по діагоналі кожні 30–40 тис. км для вирівнювання зносу, дотримуючись напрямку обертання, якщо він зазначений.
Використовуйте сертифіковані вентилі високого тиску та диски 11.75x22.5 з відповідним виступом борта. Слідкуйте за температурним режимом: після тривалого ходу зупиняйтеся на рівній ділянці без різкого скидання тиску. Для продовження ресурсу дозволена нарізка протектора за допусками виробника; ретрединг рекомендовано виконувати на сертифікованих лініях, сумісних з каркасами Bridgestone.
Оптимально працює на асфальті та бетоні, впевнено почувається на вологому покритті завдяки дренажній геометрії. На твердому ґрунті та ущільненому щебені зберігає прогнозовану поведінку й стійкість напрямку руху. У дощову погоду відводить воду з контактної плями через поздовжні канавки, зменшуючи ризик зриву зчеплення. На сільських дорогах з дрібною фракцією каменю протидіє застряганню щебеню в канавках.
Монтаж виконуйте лише на чисті диски 22.5 з правильним профілем борта, використовуючи мастильні матеріали, схвалені виробником. Після посадки борта проведіть контрольне накачування у клітці безпеки; не перевищуйте рекомендовані значення для посадки. Перевіряйте биття і балансування — дисбаланс на причіпній осі пришвидшує знос і підвищує температуру. Демонтаж проводьте після повного стравлювання повітря, із застосуванням захисних засобів. У роботі підтримуйте тиск, рекомендований виробником транспортного засобу та Bridgestone для поточного навантаження; влітку перевіряйте тиск у холодному стані щонайменше раз на тиждень.
Використання цієї шини дозволяє скоротити витрати:
Придбайте 385/65 r22.5 Bridgestone MTV1 160K причіпну вантажну гуму у нашому інтернет-магазині — актуальна ціна, підтверджене походження і оперативний зв’язок з менеджером. Оформлюйте замовлення зараз, отримуйте консультацію спеціаліста та швидку відправку по всій Україні без затримок.
Офіційна гарантія виробника, стабільні поставки зі складу, швидке відвантаження, допомога технічних консультантів у підборі і налаштуванні тиску під ваші навантаження.
385/65 r22.5 Bridgestone MTV1 160K — збалансована причіпна шина для інтенсивних перевезень: рівномірний знос, жорсткий каркас з запасом міцності, передбачуване гальмування у дощ і можливість ретредингу. Оптимальна для напівпричепів у тентованих, рефрижераторних і контейнерних перевезеннях. Вона підвищує ефективність автопарку, допомагає зменшити витрату палива і підтримує стабільність руху. Довговічність у складних умовах і міцність боковин знижують ризики простою. Оберіть цю вантажну гуму, якщо важливі надійність, ресурс та керованість у щоденній роботі.
Замовляйте просто зараз — гарантія виробника і чесна ціна; Оформіть покупку сьогодні — доставимо по Україні у найкоротші терміни; Залишайте заявку — надамо знижки для підприємств і автопарків
Прямі поставки й чесні ціни на вантажні, індустріальні та сільськогосподарські шини. Регулярні акції та спеціальні пропозиції. Купуйте онлайн та заощаджуйте!
У магазині лише продукція провідних брендів з підтвердженим походженням. Гарантія виробника та професійна консультація щодо підбору під ваші умови експлуатації.
Зручна процедура обміну/повернення: допоможемо підібрати потрібний розмір, індекси навантаження/швидкості та вирішимо питання без зайвої бюрократії.
Відправляємо через Нову Пошту, Делівері, САТ на відділення або кур’єром. Зазвичай доставка займає 1–3 дні — швидко та надійно.